מרכז המידע החדש של מכון ברוקדייל

 מרכז המידע החדש של מכון ברוקדייל

ב-21 באוקטובר 2018, הושק לראשונה מרכז המידע של מכון ברוקדייל.

מרכז המידע החדש של מכון ברוקדייל מציג מאגר פיזי (ספרייה) ובו פרסומים ומקורות מידע אחרים, וכן מאגר וירטואלי נרחב של פרסומי המכון ובכללם פרסומים חיצוניים.

על מאגרי המידע תנצח מערכת חיפוש מידע ייחודית למכון בשם "ברוק-נט". מערכת זו אינה מוגבלת למאגר הפרסומים הפנימי של המכון, ולכן תקל על חוקרי המכון לערוך חיפוש בפרסומים ובמקורות ידע פנימיים וחיצוניים כאחד.

מרכז המידע החדש של מכון ברוקדייל הושק כדי לספק חוויית עבודה יעילה, נעימה ונוחה,  מרכז המידע מציג מספר עמדות מחשבים ותחנות עבודה. כמו כן מרחב העבודה המשותף החדש ישמש לעבודת חוקרים פרטנית, לפגישות צוות, לישיבות ועוד.

קהל היעד מתחלק לשתי קבוצות עיקריות – עובדי מכון ברוקדייל ומשתמשים חיצוניים, על כן, ניתן להיעזר בהוראות השימוש המצויונות מטה:

שימוש במרכז המידע  –  לעובדי המכון

מרכז המידע עומד לרשות עובדי המכון  – להם יש גישה עצמאית לאוסף המשאבים ולמרחב העבודה.

עובדי המכון יכולים לשאול פריטים מהאוסף באופן עצמאי,  ואחראים לדווח לצוות המרכז על הוצאת הפריטים כדי שהצוות יוכל  לעדכן זאת בכרטיס הקורא שלהם לצורכי מעקב ושמירה על שלמות האוסף

החזרת פריטים מושאלים תהיה דרך צוות המרכז או ישירות למרכז המידע באיזור המיועד לכך.

שימוש במרחב העבודה ללימוד או עבודה פרטנית יעשה על בסיס מקום פנוי. שימוש במרחב לצורך ישיבות או פגישות צוות תתואם ותיקבע עם צוות המרכז.

שימוש במרכז המידע  –  לעובדי הבנין ולמשתמשים מחוץ למכון

עובדי הג'וינט על אגפיו השונים וכן משתמשים מחוץ למכון המעוניינים להשתמש במרכז המידע,  נדרשים לתאם מועד הגעה עם צוות המרכז.

צוות מרכז המידע :

פסי פרגר – מידענית   [email protected]

עמנואל מרגליות – ספרן  [email protected]

טלפון: 02-6557490

מרכז המידע יפעל בצמוד לשעות פעילות המכון, בין השעות 16:00-8:00.