סמדר סומך

תמונה של סמדר סומך

חוקרת מומחית בכירה וראש צוות, תעסוקה (חטיבת המערכות)

תעסוקה

סמדר סומך

חוקרת מומחית בכירה וראשת צוות תעסוקה בחטיבת המערכות, מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל, המכון למחקר חברתי יישומי המוביל בישראל.

סמדר עובדת במכון משנת 2009. תחומי המחקר העיקריים שלה הם: מדיניות התעסוקה בישראל, תעסוקה של אוכלוסיות מוחלשות, צמצום פערי שכר, קידום תעסוקתי ועולם העבודה המשתנה. מלבד עיסוקה המרכזי במדיניות תעסוקה, סמדר מתמחה בבחינת הפערים המגדריים בשוק העבודה ובארגונים ובהשפעותיהם על החברה בישראל. בשנים האחרונות סמדר מובילה את צוות המחקר בתחום התעסוקה במכון, תפקיד הכולל פיתוח אסטרטגיית מחקר עדכנית, זיהוי הנושאים הבוערים על סדר היום הציבורי בתחום התעסוקה, ומינוף הפעילות המחקרית לטובת השפעה על תהליכי מדיניות ועל תהליכים חברתיים בתחום זה.

לסמדר תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני בלימודי ארגון, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

ניתן ליצור קשר עם סמדר סומך בדוא"ל: Smadars@jdc.org או בטלפון במשרד: 02-6557452

מאמרים מכתבי עת

חביב, ג., אנג'ל, מ., בן-רבי, ד., סומך, ס.וקונסטנטינוב, ו. (2013). הערכת פרויקט PACT ו-PACT+ לקידום ילדים יוצאי אתיופיה בגיל הרך והוריהם: דוח מסכם. עט השדה, 11.

Aviram, A., Ronen, Y., Somekh, S., Winer, A., & Sarid, A. (2008). Self-regulated personalized learning (srpl): Developing iclass's pedagogical ץmodel. eLearning Papers, 9(9), 1-17.

מאמרים מספרים

Somekh, S., Almog, Y., & Nijim-Ektelat, F. (2018). When cultural differences make a difference: The case of community change in an Arab community in Israel. In N. Walzer, & L. Weaver (Eds.), Using collective impact to bring community change (pp. 156-174). New York: Routledge.

Aharon Aviram, Yael Ronen, Smadar Somekh, Igal Dotan (2007), iClass: ICT and the New Horizons for SRPL (Self-Regulate Personalized Learning), Proceeding of Designing the School of Tomorrow: Advanced Technologies in Education Symposium, Athens, November 9-10 2007, pp. 11-49.

 

דוחות

Somekh, S. (2008). iClass Evaluation Report, Deliverable 3.2 of iClass project, supported by the European Commission FP6 (Contract IST-2.3.2.12-507922).

Aviram, A., Ronen, Y., Somekh, S., Schellas, Y., Dotan, I. & Winer A. (2007). iClass Pedagogical Model and Guidelines, Deliverable 3.1 of iClass project, supported by the European Commission FP6 (Contract IST-2.3.2.12-507922).